Hejsan & 30 dagars utmaning

Hejsan allesammans! Jag är då ny på denna blogg och detta kommer vara min första sims blogg och den tänkte jag lite smart starta upp med en "30 dagars utmaning". På denna blogg kommer jag tipsa om nedladdningar, spel, fusk, tips och massor annat roligt. Hoppas ni kommer läsa och kanske lära er något, kommentera om ni har något att fråga. 
 
Nu till utmaningen. Detta är då den jag kommer använda och den har Fanta gjort. Hennes simsblogg hittar ni här.
 

1. Vilka spel har du?

2. Använder du fusk? Vilka i så fall?

3. Din favoritexpansion

4. Expansionen du gillar minst

5. Egenskaperna du använder oftast

6. Egenskaperna du nästan aldrig använder

7. Din favoritstad och varför

8. Staden du gillar minst och varför

9. Något som simmarna gör som irriterar dig

10. Varför fastnade du för sims?

11. Din favorit-sims-låt

12. Något du önskar fanns i spelet

13. Din favoritsim/favoritfamilj

14. Ditt bästa simsminne

15. En fin simsbild du tagit

16. Det absolut bästa med sims

17. Det absolut värsta med sims

18. Använder du CC* i ditt spel? Hur mycket?

19. Typiska drag hos dina simmar?

20. Något simsrelaterat som du önskar att man kunde göra på riktigt

21. Den övernaturliga varelsen du tycker om mest

22. En bra simsvideo

23. Om du var en sim, vilka egenskaper skulle du ha då?

24. Hur många generationer har du kommit till som max?

25. Brukar du bygga hus? 

26. Finns det något sims du verkligen ångrar att du köpte?

27. Tjejsimmar eller killsimmar?

28. Vilket åldersstadie är din favorit?

29. Det bästa prylpaketet och varför

30. Det sämsta prylpaketet och varför

 

Första dagen kommer antagligen idag :)


Din kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: