Dag 2, Använder du några fusk?

Hela frågan lyder "Använder du några fusk? Vilka i så fall?", tyckte det var onödigt att ha med hela i rubriken så det fick bli såhär. 
Ja, jag använder fusk väldigt mycket när jag spelar för att annars tycker jag att det blir så enformigt på något sätt hahah, men det blir alltid mycket roligare om man kan något fusk. 
De fusken jag använder är: motherlode, kaching, testingcheatsenabled true/false, moveobjects on/off, constrainfloorelevation true/false, buydebug.
Ja, det är nog de fusken jag använder. Ibland kan de vara så att jag hittar nått fusk och testar bara någon gång men de fusken över är de jag använder ständigt. 
 
Bjuder på en liten bild på en sim och hennes älskade häst.
 

Din kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: